Πέμπτη 4 Οκτωβρίου 2012

Παντελής Παντελίδης

Παντελής Παντελίδης: Ο τραγουδιστής που κάνει …πάταγο!


Ο Παντελής Παντελίδης είναι ένας ανερχόμενος τραγουδιστής που έχει αποκτήσει ήδη το δικό του κοινό...
Η μαγευτική φωνή του σε συνδυασμό με το πάθος του για το τραγούδι έχει καταφέρει να κάνει τον κόσμο να τον αγαπήσει και να τον ακολουθεί παντού.
Είναι 28 ετών. Κατάγεται από Μικρά Ασία αλλά μεγάλωσε και μένει στην Αθήνα και συγκεκριμένα στη   Νέα Ιωνία. Το τραγούδι όπως φαίνεται το είχε εκ γεννετής  αφού δεν έχει περάσει ποτέ την πόρτα του ωδείου, ούτε για κιθάρα ούτε για φωνητική.
Μιλώντας στο  QualityNews  αποκαλύπτει τα πάντα για εκείνον.

- Πώς ξεκίνησες να ασχολείσαι με το τραγούδι;
«Ζήτησα από τον πατέρα μου όταν ήμουν πέμπτη Δημοτικού να μου πάρει μια κιθάρα και από τότε δεν σταμάτησα ούτε μέρα να παίζω και να τραγουδάω».
- Πόσο χρονών ήσουν όταν έκανες το πρώτο σου live;
«Το πρώτο μου live το έκανα όταν ήμουν 24 ετών σε ένα μαγαζί στη Μεταμόρφωση, στην Elegant».

- Πόσα χρόνια τραγουδάς επαγγελματικά;
«Τραγουδάω επαγγελματικά τέσσερα χρόνια».
- Είσαι ένας ανερχόμενος τραγουδιστής που ήδη γνωρίζει μεγάλη επιτυχία παρόλο την κατάσταση που επικρατεί στην χώρα μας. Που πιστεύεις  ότι οφείλεται αυτό;
«Φαντάζομαι ότι όπως ο κόσμος σιχάθηκε τους “απατεώνες” της πολιτικής το ίδιο έκανε και με τους “απατεώνες” της μουσικής».
- Μερικά τραγούδια τα έχεις γράψει ο ίδιος. Τους στίχους τους αντλείς από προσωπικές σου εμπειρίες;
«Όλα μου τα τραγούδια είναι στίχοι-μουσική δικά μου και τα περισσότερα από αυτά είναι από προσωπικές μου εμπειρίες».
- Τα νέα παιδιά σε αγαπούν πολύ και αυτό το δείχνουν σε κάθε live σου. Πως νιώθεις όταν βλέπεις πολύ κόσμο στο μαγαζί;
«Είναι η επιβεβαίωση που χρειάζεται κάθε άνθρωπος πάνω στη γη έτσι ώστε να συνεχίσει να κάνει με το ίδιο πάθος αυτό που ασχολείται».
- Με ποιον καλλιτέχνη θα ήθελες να συνεργαστείς;
«Είναι πάρα πολλοί αυτοί που θαυμάζω, τον καθένα για διαφορετικό λόγο. Δεν θα ήθελα να πω κάποιον συγκεκριμένα».
- Τα τελευταία χρόνια βλέπουμε πολλά νέα παιδία να συμμετέχουν σε μουσικά talend show προκειμένου να γίνουν αναγνωρίσιμα και στην πορεία να κάνουν καριέρα .Εσύ έχεις σκεφτεί ποτέ να δηλώσεις συμμετοχή σε κάτι αντίστοιχο;
«Πάντα διάλεγα τον δύσκολο δρόμο! Όχι δεν είναι κάτι το οποίο με ενδιαφέρει, δεν το κατακρίνω όμως γιατί ο καθένας κάνει τις επιλογές του».
-Η οικονομική κρίση έχει επηρεάσει πάρα πολύ και τον χώρο του τραγουδιού με αποτέλεσμα να έχει πέσει αρκετά το «μεροκάματο». Πως το αντιμετωπίζεις αυτό ως νέος καλλιτέχνης;
«Εμένα ευτυχώς δεν με επηρέασε καθόλου και αυτό οφείλεται στην αγάπη του κόσμου που κάνει τα μαγαζιά να γεμίζουν».

- Εκτός από το τραγούδι ασχολείσαι με κάτι άλλο;
«Είμαι στρατιωτικός στο Πολεμικό Ναυτικό».

- Πως φαντάζεσαι την ζωή σου μετά από δέκα χρόνια;
«Όπως τώρα, απλά με διακόσια τραγούδια παραπάνω».
- Ετοιμάζεις κάτι καινούργιο;
«Φέτος, πρώτα ο θεός θα κάνω το πρώτο μου cd και περιμένω σοβαρές προτάσεις.
- Το πρόγραμμα των εμφανίσεων σου είναι αναρτημένο κάπου;
«Για τις εβδομαδιαίες εμφανίσεις μου μπορεί να ενημερωθεί ο οποιοσδήποτε στη σελίδα μου στο facebook ,Pantelis Pantelidis Live».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιο σας για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι