Δευτέρα 11 Μαρτίου 2013

hi-5:πέντε αγαπημένα τραγούδια

  1. Θα χαθώ-Στέλιος Λεγάκης ......σε αυτή την εκτέλεση.Πέτρος Θεοτοκάτος στην κανονική ,αλλά με έχει ξετρελάνει ο συνομήλικος.
  2. Γρίφος - Stavento.....Τα παιδιά τα λάτρεψα από την πρώτη στιγμή που τα άκουσα, πόσο μάλλον live ανατρίχιασα
  3. Φύλακας άγγελος -Κότσιρας.....επιτρέψτε μου επειδή τον λατρεύω να πω πως αυτό είναι ένα από τα πολλά αγαπημένα μου δικά του τραγούδια.
  4.  Γιατί-Vegas...Stan το έγραψε και το τραγουδάει, αλλά εγώ λατρεύω το Μελινάκι μου και τους VEGAS, γιατί είναι καταπληκτικά άτομα.
  5. και ένα ξένο για να μην λέτε ότι δεν ακούω απλά πρέπει να μου μείνει ένα τραγούδι βαθιά στο μυαλό για να το θεωρήσω αγαπημένο. 
Ακούω και λαικά κλπ απλά αυτά τα τραγούδια συχνά δεν μένουν στο μυαλό, εγώ πιστεύω.
Ιστολόγια που συμμετέχουν:
Είμαι παιδί,   
Μεγαλώνω-Μεγαλώνεις-Μεγαλώνει,   
Ημερολόγιο ενός μωρού
Positive thinking- Female code ,
Parentsland,
For my friends,
Blogolicious editoriolista, 
My lovable baby, 
Lost dreamland,  
My trips on blog,
Συλλέγω στιγμές,
My stickland,
Γυναικείες υποθέσεις
Lena in wonderland,
2 boys and hope, 
Beloved ideas,
Owl mommy
Μια αναπνοή
Μαρία Έλενα δημιουργίες
Mommy in happiness 
Share your likes
 Craftaholic 

12 σχόλια:

  1. Μου αρέσουν οι Stavento και οι Vegas,
    Καλή επιλογή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μικρούλα μου πολύ ωραίες οι επιλογές σου!! Του Κότσυρα ο φύλακας άγγελος με συγκινεί απίστευτα!!
    Καλή εβδομάδα να έχεις κοριτσάκι μου!Σε ευχαριστώ πολύ για τα τρυφερά σου σχόλια με κάνεις να χαμογελάω όταν τα βλέπω! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλημέρα Παναγιώτα!!Πολύ όμορφες όλες οι μουσικές σου επιλογές!Stavento,Vegas καί Κότσιρας,πολύ αγαπημένοι!!Πολλά φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γεια σου Dimi μου!!!!!!Μάλλον έχουμε τα ίδια γούστα!!!!Φιλάκια!!!!!!

      Διαγραφή
  4. Πολύ ωραίες επιλογές...
    Το πρώτο τραγούδι ειδικά, το λατρεύω! :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ωραίες οι επιλογές σου!
    φιλάκια!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. και μένα μου αρέσουν οι vegas και οι stavento πολύ!!! όμορφες επιλογές!!! φιλάκια, καλή εβδομάδα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι άλλος στο group!!!!!!Ευχαριστώ πολύ!!!!!!!!Καλή εβδομάδα και πολλλά φιλάκια!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι