Κυριακή 20 Ιανουαρίου 2013

Αγαπημένα μέρη και μη στην Ελλάδα

ΜΕΡΗ ΠΟΥ ΕΠΙΣΚΕΦΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΟΥ ΑΡΕΣΑΝ ΠΟΛΥ:
  • Καστοριά: Φέτος τα Χριστούγεννα πήγαμε διακοπές με τους γονείς μου στα Γρεβενά και αποφασίσαμε να περάσουμε μια βόλτα και από την Καστοριά . Ένα μονάχα έχω να πω , ήταν υπέροχα. Η μαγευτική λίμνη, οι παραδοσιακοί οικισμοί και το υπέροχο χωριό του Άι Βασίλη που είχε στηθεί εκεί; Δεν ξέρω τι μου άρεσε περισσότερο...Θα ήθελα πάρα πολύ να ξαναπάω εκεί .
  • Κέρκυρα:Πριν αρκετά χρόνια, όταν ήμουν μικρούλα πήγαμε με τους γονείς μου διακοπές για κάποιες μέρες στο λατρευτό νησί της Κέρκυρας.Δυστυχώς όμως και εκεί δεν καθίσαμε για αρκετό καιρό.Σημασία έχει που προλάβαμε και επισκεφτήκαμε τα Aqua Land και εκείνες τις ωραίες ταβέρνες που δείχνει έργα όπως το Ντόλτσε Βίτα . Άντε την επόμενη φορά μια βόλτα και από το Αχίλλειο. 
  • Κρίκελλο Ευρυτανίας:Μικρό χωριουδάκι που ίσως ελάχιστοι το ξέρετε και όμως κρύβει μέσα του υπέροχη ομορφιά.Κοντά στο Καρπενήσι. Με τα μικρά εκκλησάκια του. Αγαπητός προορισμός για πολλούς διασήμους όπως η Ρένια Λουιζίδου και η Κατερίνα Τσάβαλου..Ένα μόνο  θα σας πω Κρίκελλο λέω και κλαίω. Μια φορά να το επισκεφτείτε και δεν θα χάσετε.
ΟΧΙ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΑΓΑΠΗΜΕΝΑ

  • Αγρίνιο:Το Αγρίνιο έχει καταντήσει πλέον μια αποπνικτική και αφιλόξενη πόλη . Κάποτε κέντρο παραγωγής καπνού ,που έτρεφε τους ανθρώπους του και τώρα πλέον δεν έχει τίποτα. Παρόλο που έχει πολλούς χώρους διασκέδασης , έχει έλλειψη πρασίνου, που εγώ προσωπικά πιστεύω πως είναι βασικό για να μεγαλώνεις τα παιδιά σου.Για επίσκεψη καλό είναι πάντως.
  • Αθήνα:Την επισκέφτηκα πρώτη φορά όταν πήγαινα έκτη Δημοτικού.Υπέροχα μνημεία, η ιστορία μας, όμως παντελή έλλειψη πρασίνου και υπερβολικό καυσαέριο. Ίσως σε κάποιους αρέσει , ίσως κάποιοι είναι αναγκασμένοι να ζουν εκεί εγώ πάντως δεν θα ήθελα να ζω εκεί.Γνώμη του καθενός.
  • Πάτρα:Από τότε που ήμουν μικρή μέχρι ακόμα και τώρα η Πάτρα έχει τα καλύτερα νοσοκομεία στην περιοχή μου και έτσι για οποιοδήποτε πρόβλημά μας πηγαίναμε εκεί. Ίσως αυτός είναι ένας από τους λόγους που την έχω πάρει με κακό μάτι.Φυσικά και οι λόγοι που ανέφερα παραπάνω γιατί εγώ είμαι λάτρης της ηρεμίας και της φύσης.
Ελπίζω για όλα αυτά που ειπώθηκαν παραπάνω να μην παρεξηγηθώ.Αυτή είναι η άποψή μου και όποιος έχει αντίθετη γνώμη μπορεί να την εκφράσει έστω και ανώνυμα.

4 σχόλια:

  1. Στα αγαπημένα σου δεν έχω πάει, έχω πάει μόνο σε κάποια κοντινά τους!! πχ αντί Κέρκυρα--> Ιθάκη, αντί Κρίκελλο--> στο χωριό μας (Άγιος Γεώργιος) 1 ώρα πριν το Καρπενήσι, αντί Καστοριά--> Σέρρες. Εξίσου όμορφοι προορισμοί, έχουν κοινά, εκτός από την Καστοριά που έχω ακούσει είναι πολύ όμορφη σε σχέση με τις Σέρρες! :) όσο για τα μη αγαπημένα σου έχω πάει σε όλα εκτός Αγρίνιο (έχω περάσει μόνο απ'έξω). Κάθε πόλη ή χωριό έχει τις ομορφιές της. καλή εβδομάδα! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καλημέρα και καλή εβδομάδα..Εχω πάει σε κάποιες πόλεις και νησιά της αγαπημένης και όμορφης Ελλάδας.Την αγάπω και μου αρέσει πολύ η Ελλάδα! Ωραία ανάρτηση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. είναι πολύ όμορφη η Ελλάδα μας αλλά έχω ακούσει πως είναι και η Κύπρος πανέμορφη!!!! ελπίζω να καταφέρω να την επισκεφτώ κάποια μέρα!!!!!πολλά φιλιά!!!!

      Διαγραφή

Αφήστε το σχόλιο σας για να γίνουμε ακόμα καλύτεροι